Γιατί υπερτερεί έναντι των παραδοσιακών διαφημιστικών καναλιών

Digital διαφήμισηΤρέχει με τέτοιους αλματώδεις ρυθμούς που μέσα στο επόμενο έτος μάλλον θα έχει ξεπεράσει κατά πολύ την τηλεοπτική διαφήμιση… Ο λόγος για τη διαφήμιση μέσω internet που πλέον παίρνει τα ηνία στη διαφημιστική αγορά; Ο λόγος είναι προφανής… Είναι πολύ πιο αποτελεσματική και βέβαια φθηνότερη! Όμως εκεί που δείχνει να μην έχει αντίπαλο είναι στη μετρησιμότητα!

Είναι σαφές ότι η digital διαφήμιση εμφανίζει στις μέρες μας απόλυτη υπεροχή. Μία υπεροχή που της δίνει το απαραίτητο σπρώξιμο για να κυριαρχήσει μέσα στα επόμενα χρόνια! Είναι τέτοια η δυναμική της που πολλοί φοβούνται ότι δεν θα κυριαρχήσει απλώς, αλλά θα εξαφανίσει τα υπόλοιπα κανάλια διαφημιστικής επικοινωνίας με το κοινό!

Ακρίβεια

Ναι λοιπόν η digital διαφήμιση έχει τέτοια εργαλεία που μπορείς να διαπιστώσεις (και μάλιστα εκ των προτέρων) που πρέπει να κατευθύνεις το διαφημιστικό σου μήνυμα! Πράγματι μπορείς να επιλέξεις με αρκετή ακρίβεια το κοινό που πιθανώς ενδιαφέρεται για αυτό που πουλάς. Η ηλικία, το φύλο, τα ενδιαφέροντα, η γεωγραφική τοποθεσία, ή ώρα, είναι οι βασικές παράμετροι… Απλώς αναρωτηθείτε η τηλεοπτική ή η ραδιοφωνική διαφήμιση,  εντυποδιανομή στα αυτοκίνητα ή κάτω από τις πόρτες  διαμερισμάτων ή στο δρόμο, μπορούν να εγγυηθούν την ίδια ακρίβεια σε μετρήσεις; Η απάντηση είναι πρόδηλη και συνεπώς εύκολα μπορεί να καταλάβει ο οποιοσδήποτε τι συμβαίνει και σβήνουν τα υπόλοιπα κανάλια διαφημιστικής επικοινωνίας με το καταναλωτικό κοινό!

Ανάλυση στοιχείων για βελτίωση

Όμως δεν είναι μόνο το πριν που καθορίζει τα πράγματα αλλά και το μετά. Με σχετικά μικρό κόστος μετράς τα αποτελέσματα της διαφημιστικής του καμπάνιας σε τέτοιο βαθμό που η επόμενη φορά σου δίνει ακόμη καλύτερα αποτελέσματα! Αυτό συμβαίνει γιατί μπορείς να ξέρεις ότι το πρώτο διαφημιστικό σου μήνυμα συγκέντρωσε τις εξής ηλικιακές ομάδες, μετράς τις πωλήσεις που έκανες κλπ. Όμως το σημαντικό είναι ότι μαθαίνεις τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά των ανθρώπων στους οποίους απευθύνθηκες οπότε μπορείς να προσδιορίσεις με διαχειρίσιμο περιθώριο λάθους το προφίλ του κοινού με την μεγαλύτερη πιθανότητα να αγοράσει ή να ξανά αγοράσει μελλοντικά.