Ο «Βασιλιάς» είναι το περιεχόμενο

Μοιάζει με παρτίδα σκάκι… Η επίθεση μπορεί να είναι πολυμέτωπη αλλά το θέμα είναι πως τοποθετείς τα πιόνια στην σκακιέρα. Όσοι ασχολούνται με αυτό το πνευματικό άθλημα ξέρουν ότι το σημαντικότερο του παιχνιδιού αυτού δεν είναι τόσο η νίκη επί του αντιπάλου όσο η ποιότητα της νίκης… Ο ενθουσιασμός λένε έγκειται στις κινήσεις εκείνες που αποβλέπουν σε επόμενες κινήσεις επί σχεδίου, οι έξυπνοι συνδυασμοί, οι λεπτοί ελιγμοί, η στρατηγική σκέψη…

Σύνθετες ερωτήσεις-απλές απαντήσεις

Εδώ όμως δεν έχουμε τον ενθουσιασμό του παιχνιδιού αλλά τη νίκη στα σκακιέρα της αύξησης πελατείας.

Πως μπορούμε να δομήσουμε σχέσεις εμπιστοσύνης με τους υποψήφιους πελάτες μας αν δεν έχουμε το κατάλληλο περιεχόμενο;

Πως μπορούμε να διακινήσουμε αυτό το περιεχόμενο στο αχανές περιβάλλον του διαδικτύου και να κάνουμε τον ενδιαφερόμενο να εμπιστευτεί τις δικές μας υπηρεσίες ή τα δικά μας προϊόντα;

Που θα βρούμε τον ελεύθερο χρόνο να γράψουμε περιεχόμενο ή να φτιάξουμε οδηγούς;

Όσα φτιάξουμε θα διαβάζονται και θα κεντρίσουν το ενδιαφέρον στο κοινό στο οποίο απευθυνόμαστε;

Οι επαγγελματίες δημοσιογράφοι ξέρουν να φτιάχνουν ποιοτικό περιεχόμενο

Αυτό ακριβώς φέρνει και η truelifemedia στο χώρο του Content Marketing… Με εξειδικευμένους δημοσιογράφους, όλοι μέλη της ΕΣΗΕΑ, εγγυόμαστε την ποιότητα του περιεχομένου που τροφοδοτείτε το site σας, τα social media, το περιεχόμενο για οδηγούς – newsletter και τα δελτία τύπου που θέλετε να δημοσιεύσετε.

Μέσω των υπηρεσιών μας:

  • είστε σίγουροι ότι τα κείμενα σας θα είναι ελκυστικά στο μέσο αναγνώστη
  • δεν θα καταναλώνετε τον χρόνο σας στο μάρκετινγκ και στη συγγραφή κειμένων αλλά μόνο στην παροχή της υπηρεσίας σας
  • δεν θα κληθείτε να διαχειριστείτε το αχανές περιβάλλον των social media, του email marketing, της διαφήμισης στο google και γενικότερα του digital marketing

Γιατί truelifemedia

Όλα αυτά θα τα κάνει για σας η truelifemedia, η εταιρεία που παίζει σκάκι με:

social media
social media
google
google
email
email
οδηγοί για ηθική δωροδοκία
οδηγοί για ηθική δωροδοκία
διαφημίσεις, προσφορές, διαγωνισμοί
διαφημίσεις, προσφορές, διαγωνισμοί

Τα πιόνια στη σκακιέρα

Το περιεχόμενο λοιπόν είναι ο βασιλιάς στην παρτίδα σκάκι στην οποία θέλουμε να αναδειχθούμε νικητές. Αποτελεί ό,τι καλύτερο για την δόμηση εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας. Η truelifemedia έχει τον τρόπο και ξέρει πως θα χειριστεί τα πιόνια στη σκακιέρα, ώστε το δικό σας περιεχόμενο να κατακτήσει την εμπιστοσύνη του κοινού που ενδιαφέρεται για τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σας.

Όμως για να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλο μας. Σκακιστές υπάρχουν πολλοί οι οποίοι ξέρουν να κινούν τα πιόνια στην σκακιέρα. Πολλοί είναι οι παίκτες που ξέρουν να προστατεύσουν το Βασιλιά, την αυτού μεγαλειότητα του digital marketing… Όμως αυτό που προσφέρει η truelifemedia είναι το ποιοτικό και εξειδικευμένο περιεχόμενο. Ο Βασιλιάς παύει να είναι γυμνός και δίνεται στα χέρια έμπειρων δημοσιογράφων που γράφουν για εσάς. Εκεί εμείς υπερτερούμε μέσω του δικτύου των επαγγελματιών δημοσιογράφων-μελών της ΕΣΗΕΑ με τους οποίους συνεργαζόμαστε. Σε αυτό τα σημείο αναρωτηθείτε… Ποια η δουλειά του δημοσιογράφου στον τομέα της ενημέρωσης; Πολύ απλά να πάρει εξειδικευμένη πληροφορία και να την κάνει ευανάγνωστη για τον αναγνώστη που δεν έχει τις εξειδικευμένες γνώσεις. Μήπως είναι αυτό που χρειάζεστε για να απογειώσετε την επιχείρηση σας;

Περιεχόμενο λοιπόν και συγκεκριμένα:

Καθήλωσε το πνεύμα του επισκέπτη

Θες την επιτυχία στο χώρο του Διαδικτύου; Η συνταγή είναι απλή αλλά μπορούν να τη στη δώσουν μόνο οι επαγγελματίες. Μαγνήτισε και αιχμαλώτισε το βλέμμα του επισκέπτη.

-Έτσι θα μείνει να περιηγηθεί στο site σου.

-Έτσι θα αποθηκεύσει την ιστοσελίδα σου για να τη χρησιμοποιήσει στο μέλλον

-Έτσι θα σε εμπιστευτεί ως επαγγελματία

-Έτσι θα σε διαλέξει μεταξύ πολλών άλλων ίδιων επιλογών

Στην truelifemedia μπορούμε και κάνουμε κείμενα που αφορούν τον κάθε επαγγελματία ξεχωριστά και αναδεικνύουν τη δική του προσωπικότητα και το δικό του τρόπο οργάνωσης της  επαγγελματικής του δραστηριότητας. Ταυτόχρονα είναι κείμενα που θα δώσουν γρήγορα ώθηση στην ιστοσελίδα για να βρει πρώτη μεταξύ των ανταγωνιστών.

Κέντρισε το ενδιαφέρον δόμησε εμπιστοσύνη

Για τους πολλούς το περιεχόμενο των «νέων» ή του «blog», είναι κομμάτι της διαφήμισης. Επειδή εμείς μπορούμε… σας λέμε ότι το περιεχόμενο σας θα έχει δημοσιογραφική χροιά. Ετσι ο εκπαιδευμένος πια αναγνώστης θα ενημερώνεται σαν να διαβάζει μία εφημερίδα, ένα ενημερωτικό site, ή ένα περιοδικό. Ετσι θα κεντρίζετε το ενδιαφέρον του ενώ παράλληλα θα δομείται η εμπιστοσύνη που θα φέρει τον αναγνώστη να αναζητήσει και να αγοράσει-καταναλώσει την υπηρεσία ή το προϊόν σας. Το αν θα είναι επιθετικό το κείμενο έναντι των ανταγωνιστών σας ή θα είναι ενισχυτικό των δικών σας πλεονεκτημάτων εξαρτάται από τις δικές σας κατευθύνσεις. Εμείς θα κάνουμε τις απαιτήσεις δημοσιογραφικό περιεχόμενο. Τη «γραμμή» θα τη δίνετε εσείς και εμείς θα μετατρέπουμε την πληροφορία σε ευανάγνωστο κείμενο που θα σας φέρει πελάτες. Ο λόγος είναι οτι θα εμπιστευτούν το κείμενο που κέντρισε το ενδιαφέρον τους (αυξάνοντας τη γνώση τους για ένα θέμα) και όχι το κείμενο που είναι και φαίνεται διαφημιστικό…

Δοκιμάστε το δουλεύει! Είναι 100% αποτελεσματικό, πολύτιμο, απαραίτητο κι επιτακτικό για κάθε επιχείρηση που έχει παρουσία στο διαδίκτυο.

Η truelifemedia ξέρει να φτιάξει αυθεντικό και μοναδικό για εσάς περιεχόμενο για blog… Εσείς σηκώνετε το γάντι της πρόκλησης;

Τροφοδότησε το κοινό με χρηστικό περιεχόμενο. Δέξου πληρωμή με ηλεκτρονικές διευθύνσεις.

Η λέξη και μόνο δωροδοκία έχει αρνητική χροιά… Αν όμως προσθέσεις το επίθετο «ηθική» τι συμβαίνει; Για τους marketers αποτελεί την προμετωπίδα του email marketing και του τρόπου να στοχεύσουν στην καρδιά του ενδιαφερόμενου πελάτη.

Τι κάνουμε λοιπόν;

Μαζεύουμε ηλεκτρονικές διευθύνσεις ενδιαφερόμενων πελατών προσφέροντας κάτι χρηστικό ζητώντας τα email τους.

Προφέρουμε πραγματική βοήθεια λοιπόν είτε με έναν χρηστικό e-οδηγό είτε με ένα e-book. Όμως αυτό το περιεχόμενο θα πρέπει να έχει τα χαρακτηριστικά του «τόσο-όσο». Να είναι δηλαδή τόσο εξειδικευμένο που να μπορεί ο αναγνώστης να εισπράττει ότι αυτός που το έχει συγγράψει ξέρει το αντικείμενο του και να είναι όσο χρειάζεται εύληπτο, ώστε να το καταλαβαίνει ο μέσος αναγνώστης. Ποιος είπαμε ότι μπορεί να γεφυρώσει αυτές τις 2 διαμετρικά αντίθετες καταστάσεις. Ο  επαγγελματίας δημοσιογράφος είναι η απάντηση…

Εδώ όμως μπορεί ο βασιλιάς να παραμένει το περιεχόμενο (που πρέπει να είναι δημοσιογραφικά γραμμένο ώστε να είναι εύκολα αναγνωστέο) αλλά δεν μπορεί αυτός ο βασιλιάς να μην έχει τα διαδήματα του (δηλαδή ελκυστική σελιδοποίηση).

Η truelifemedia “ψημένη” μέσα στους χώρους των εφημερίδων και των εντύπων ξέρει πολύ καλά πως θα σας φτιάξει έναν ελκυστικό στο περιεχόμενο αλλά και στη σελιδοποίηση ebook

Ισορρόπησε μεταξύ δημοσιογραφικού περιεχομένου και προσφορών

Δεν υπάρχει πιο κουραστικό πράγμα για τον αναγνώστη από το να σβήνει διαρκώς ανούσια newsletters. Πως μεταφράζεται όμως ένα newsletter το οποίο ο αναγνώστης περιμένει με ανυπομονησία για να ενημερωθεί; Πολύ απλά ο αναγνώστης αυτός είναι ο πιστός πελάτης που θα μιλήσει με ενθουσιασμό στους γύρω του για τα όσα διαθέτετε ως υπηρεσίες ή προϊόντα; Ξέρετε καλύτερη μέθοδο πώλησης από το «στόμα σε στόμα»;

Εμείς στην truelifemedia δεν φτιάχνουμε διαφημιστικά newletters. Δημιουργούμε μικρές ηλεκτρονικές σελίδες ενημέρωσης για την επιχείρηση σας. Έτσι ο αναγνώστης αυτών γίνεται αρχικώς επισκέπτης της ιστοσελίδας, περνάει στο blog μας μετατρέπεται σε αγοραστή των υπηρεσιών ή προϊόντων και μεταλλάσσεται σε ενθουσιασμένο πωλητή μας αφού εισπράττει διαρκώς χρηστική ενημέρωση και προσφορές για το οτιδήποτε κάνει η επιχείρηση σας.

Δελτία Τύπου που κεντρίζουν το δημοσιογραφικό οίστρο

Αν ρωτήσετε επαγγελματία δημοσιογράφο θα σας πει για το πόσα δελτία τύπου στέλνει καθημερινά στον «αρχισυντάκτη κάλαθο»… Γιατί συμβαίνει αυτό; Πολύ απλά γιατί για να κεντρίσεις το δημοσιογραφικό ενδιαφέρον πρέπει να είσαι δημοσιογράφος.

Η truelifemedia ξέρει λοιπόν να φτιάχνει Δελτία Τύπου που θα φέρουν δημοσιεύσεις σε site, εφημερίδες, περιοδικά αλλά και ενδιαφέρον για συνεντεύξεις σε ραδιόφωνα ακόμη και τηλεοράσεις. Είμαστε εδώ για να κάνουμε το καλύτερο ώστε να διαφημιστείτε ανέξοδα και κυρίως αποτελεσματικά μέσω των ειδικών που θα θελήσουν να σας κάνουν συνέντευξη ή να προβάλουν τη δική σας επιστημονική άποψη…

Δεν δίνουμε βάση σε ωραίες διαφημιστικές ατάκες αλλά σε στοιχεία που θα ενεργοποιήσουν την περιβόητη αλλά τόσο δυσνόητη για τους υπολοίπους δημοσιογραφική περιέργεια.