Ο κυρίαρχος  που τα θέλει όλα συγκεκριμένα

Πολλές φορές η διαφήμιση στα Google Ads δεν αποδίδει… Φταίει το μέσο ή εμείς; Όπως και να έχει θα πρέπει να γνωρίζουμε κάποια πράγματα για τη μηχανή αναζήτησης της Google προκειμένου να μεγιστοποιήσουμε τα οφέλη από τις διαφημίσεις που βάζουμε στην Google!

Όταν διαφημίζεσαι στο Google προέχει να γνωρίζεις ότι το συγκεκριμένο εργαλείο επικοινωνίας απευθύνεται σε ανθρώπους που αναζητούν κάτι, συγκεκριμένο και το ψάχνουν μέσω λέξεων-κλειδιών. Ουδείς πρόκειται να μπει στο Google search tab έτσι για να χαζέψει γενικώς.

Κλειδί οι λέξεις για την αποτελεσματικότητα

Έτσι αυτό που αποκτά τρομακτική αξία στη διαφήμιση μέσω google είναι ο τόπος και ο χρόνος. Αν μένω για παράδειγμα στην Κηφισιά και ψάχνω να αγοράσω αθλητικές μπλούζες καθίσταται προφανές ότι θα googlαρω τις λέξεις  «αθλητικές μπλούζες» και «Κηφισιά» πρωτίστως και ακολούθως θα προσδώσω μία ιδιότητα όπως «φθηνές» «επώνυμες» «stock» κλπ. Η μηχανή αναζήτησης λοιπόν με βάση τις λέξεις κλειδιά θα σου εμφανίσει όλα όσα υπάρχουν στον παγκόσμιο ιστό (ιστοσελίδες, βίντεο, φωτογραφίες κλπ).

Πότε με εξυπηρετεί καλύτερα η google

Αγκλιστί λοιπόν αυτό που παίζει ρόλο είναι το timing (Χρονισμός) και το locality (Εντοπιότητα). Οι χρήστες λοιπόν που αναζητούν κάτι συγκεκριμένο, άμεσα  και σε συγκεκριμένη γεωγραφική επιλογή βρίσκονται στο Google και εκεί πρέπει να επενδύσω ένα σημαντικό κομμάτι του διαφημιστικού μου budget. Αν λοιπόν είμαι ιδιοκτήτης σκύλου και διαμένω στο Παγκράτι, όταν θα χρειαστώ κτηνίατρο για το σκυλάκι μου θα γράψω κτηνίατρος παγκράτι και θα τηλεφωνήσω σ’ αυτόν που θα βρίσκεται στο Google!

Ωστόσο το μεγάλο μειονέκτημα της Google είναι η πολυπλοκότητα κάτι που σημαίνει ότι για να διαφημιστείς αποτελεσματικά θα πρέπει να αποταθείς σε κάποιον ειδικό!