digital marketing

Digital marketing

Για μας δεν υπάρχουν μοναδικές λύσεις και κρυφές συνταγές επιτυχίας. Δεν ξέρουμε μόνο εμείς να «παίζουμε» στο διαδίκτυο. Δεν αφορά μόνο εμάς η γνώση του digital marketing. Εμείς είμαστε σίγουροι ότι μπορούμε να σας πάρουμε από το χεράκι και να σας οδηγήσουμε εκεί που εσείς επιθυμείτε… Η μεθοδολογία μας δεν είναι μοναδική αλλά αποτελεσματική. Η δική μας στρατηγική εδράζεται στον κανόνα «τόσο+όσο=πόσο»… Χρησιμοποιούμε όλες τις τεχνικές του digital marketing, διερευνούμε και γνωρίζουμε άμεσα τις νέες τάσεις και πρακτικές που χρησιμοποιούν οι καταξιωμένοι παγκοσμίως marketers και ενσταλάζουμε σ’ αυτές την ποιότητα.

-Ναι Search Engine Optimization (SEO) αλλά δεν είναι για όλους και δεν πρέπει όλοι να επενδύσουν αρχικά μεγάλα ποσά σ’ αυτό.

-Ναι στο google ads και στο display αλλά πόσα χρήματα πρέπει να δαπανήσουμε και σε πόσο χρόνο θα μας έρθουν πίσω;

-Ναι στο social media marketing αλλά στις κατάλληλες δόσεις και σε ποια συγκεκριμένη σελίδα κοινωνικής δικτύωσης;

-Ναι στο email marketing και στα ebook ηθικής δωροδοκίας αλλά πως αυτό δεν θα γίνει κουραστικό;

-Ναι στα Δελτία Τύπου αλλά πως δεν θα πεταχτούν στον αρχισυντάκτη κάλαθο των δημοσιογραφικών μαγαζιών;

Η απάντηση σε όλα αυτά τα «αλλά» είναι ο κανόνας μας το «τόσο+όσο» γιατί μέσω αυτού βρίσκουμε το «πόσο» και εκεί είμαστε μοναδικοί γιατί ξέρουμε άριστα να βάλουμε τα πιόνια στη σκακιέρα για να κερδίσουμε την παρτίδα.

Τι σημαίνει:

Ο όρος Βελτιστοποίηση Ιστοσελίδων για τις Μηχανές Αναζήτησης ή SEO (από το αγγλικό search engine optimization), περιγράφει όλες εκείνες τις διαδικασίες-επεμβάσεις που πρέπει να γίνουν στη δομή και το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας, ώστε να είναι όσο το δυνατό πιο φιλική προς τις μηχανές αναζήτησης. Τελικός στόχος είναι η υψηλή κατάταξη του ιστοχώρου στις μηχανές αναζήτησης και η αύξηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας μέσω των οργανικών αποτελεσμάτων, δηλαδή των μη πληρωμένων-διαφημιζομένων αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης του Internet για τις λέξεις-κλειδιά (keywords) που ενδιαφέρουν τον χρήστη και οι μηχανές αναζήτησεις κρίνουν ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας είναι το καταλληλότερο για αυτό που ψάχνει ο χρήστης.

Το Google AdWords είναι μια online υπηρεσία διαφήμισης που λειτουργεί εν είδει δημοπρασίας για την προβολή ενός σύντομου διαφημιστικού μηνύματος. Το διαφημιστικό μήνυμα πρέπει να οδηγεί σε συγκεκριμένες ιστοσελίδες που ορίζει ο διαφημιζόμενος και εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης του Google Search για συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά.

Το Social Media marketing αφορά τις ενέργειες που κάνουμε στα κοινωνικά δίκτυα (Facebook, Twitter, Youtube κτλ), μέσα από τις οποίες αποσκοπούμε στην προώθηση ενός Brand ή μίας επιχείρησης. Τα κοινωνικά δίκτυα δίνουν τη δυνατότητα σε έναν καταναλωτή να επικοινωνήσει γρήγορα και με ελάχιστη προσπάθεια με εκατοντάδες ή και χιλιάδες άλλους καταναλωτές, ενώ από την πλευρά τους οι επιχειρήσεις, παρακολουθούν όλες αυτές τις συζητήσεις και τις διαδικτυακές κριτικές, προκειμένου να μάθουν τη γνώμη των χρηστών για τη μάρκα και τα προϊόντα τους, ώστε να βελτιώσουν την ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών, να προσαρμοστούν στις προτιμήσεις των καταναλωτών, να ακούσουν τι λέγεται συγκριτικά για τους ανταγωνιστές τους και να προσελκύσουν με ενέργειες μέσα από τα κοινωνικά μέσα περισσότερους πελάτες.

Το Email marketing αναφέρεται στα εξής 3 είδη ηλεκτρονικής αλληλογραφίας:

  1. στην αποστολή email από εμπόρους σε πελάτες με σκοπό την επανασύνδεση και αναθέρμανση των σχέσεων, καθώς και την επαναπώληση προϊόντων ή υπηρεσιών,
  2. στην προσθήκη διαφημίσεων σε email που αποστέλλουν εταιρίες στους πελάτες τους, με σκοπό την προσέγγιση και απόκτηση νέων πελατών, και
  3. στην αποστολή emails που εμπεριέχουν εταιρικά νέα και εξελίξεις με σκοπό την ενημέρωση των πελατών και την ανακατεύθυνση τους στην ιστοσελίδα της εταιρίας για εμπορικούς σκοπούς.

Η «Ηθική Δωροδοκία» (Ethical Bribe όπως την ονόμασε ο μεγάλος Jay Abraham), αποτελεί μια τεχνική σύμφωνα με την οποία, δίνουμε κάτι δωρεάν ζητώντας ως αντάλλαγμα τα στοιχεία ή μόνο το email. Αυτό που συνήθως δίνουμε δωρεάν είναι ένας Ηλεκτρονικός Οδηγός (eGuide ή eBook), κάποιο  εκπαιδευτικό Video, ένα κουπόνι προσφοράς κ.α. Σκοπός είναι να «μετακινηθούν» οι επισκέπτες της σελίδας σας  πιο κοντά στο να θέλουν να αγοράσουν τα προϊόντα ή υπηρεσίες σας.